Faciliteterne på RVF

På RVF har vi få, men rigtig gode faciliteter.
Vi kan tilbyde følgene:

Udendørs drænet ridebane 20x60 meter, som er brugbar til friridning alle døgnets 24 timer.

Lille underdørsbane 20x40 meter, som mest bliver brugt af elevholdene om sommeren og til longering.

Derudover har vi et ridehus på 20x40 meter med vandingsanlæg, som bliver brugt i alle undervisningstimer.

Klubben råder desuden over meget springmateriale.

RVF har en opvarmet rytterstue med køleskab, fryser, ovn/komfur og elkedel.

Som opstalder får du en hylde og 2 kasser, som kan indeholde foder i vores fælles foderrum.
Du får desuden en sadelknægt og plads til et skab pr. hest du har opstaldet.

På staldgangen er der at finde cirka 9-10 strigle pladser fordelt igennem hele stalden. Vi har desuden også en vaskeplads til rådighed.

I hele stalden og i laden er der 32-33 bokse, hvor ca. 10 af dem bliver brugt til elevponyer/-heste.

Der er super gode turmuligheder i den nærtliggende skov, som mange nyder brugen af.

Rideklubben Vejle FjordSolvej 627120Vejle ØTlf.