KLUBTØJ

Rideklubben Vejlefjord samarbejder med Lima Sport omkring levering af klubtøj.

Klubtøjet omfatter bl.a.:

Sweater (Junior, dame og herre)

T-shirts (Junior og unisex)

Vest (Dame og herre)

Jakker (Dame og herre)

Du bestiller klubtøjet direkte via Lima Sport: https://limasport.dk/partnere/rideklubben-vejle-fjord/

Du kan vælge mellem flere farver og bestemmer selv om du, udover logo på venstre bryst, vil have et stort logo på ryggen og/eller navn på brystet.

Nogle af modellerne er lidt små i størrelserne. Det gælder bla. veste og dunjakker.

Rideklubben har fået forskellige prøver i forskellige voksen-størrelser, du kan prøve. Vi har desværre ikke prøver i børnestørrelser. Kontakt Gitte Søndergaard på tlf 60140160, hvis du vil se prøverne, inden du bestiller.

Har du har spørgsmål til bestilling og levering af klubtøj, skal du kontakte Lima Sport direkte på mail: info@limasport.dk eller telefon 96 46 70 00.

Rideklubben Vejle FjordSolvej 627120Vejle ØTlf.